قالب وبلاگ,قالب بلاگفا,قالب میهن بلاگ,قالب پرشین بلاگ,قالب رزبلاگ

قالب بلاگفا,قالب میهن بلاگ,قالب پرشین بلاگ,قالب بلاگ اسکای,قالبهای یک طرفه و دوطرفه,قالبهای تبلیغاتی,قالب وبلاگ,قالب سبک,قالب

قالب وبلاگ,قالب بلاگفا,قالب میهن بلاگ,قالب پرشین بلاگ,قالب رزبلاگ

قالب بلاگفا,قالب میهن بلاگ,قالب پرشین بلاگ,قالب بلاگ اسکای,قالبهای یک طرفه و دوطرفه,قالبهای تبلیغاتی,قالب وبلاگ,قالب سبک,قالب

قالب شخصی دیجیتال

قالب وبلاگ شماره 48

نوع قالب : شخصی /  کلاسیک
وضوح نمایش : 1024x768
حجم کلی قالب : بالا
مرورگرهای سازگار : +IE 6+ | FireFox 2
جهت دریافت کد قالب ، بر روی نام سیستم وبلاگ خود در قسمت زیر کلیک کرده و فایل کد قالب وبلاگ را ذخیره کنید.
نظرات 1 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام و خسته نباشین
من از این قالب زیباتون همین قالب شخصی دیجیتال خیلی خوشم اومده فقط بسته به موضوع وبلاگم باید عکس بالای این قالب رو عوض کنم ولی هر چه قدر تو کد های قالب گشتم آدرس عکس با فرمت jpg نبود و همش با فرمت gif بود ووقتی که کد را کپی کردم تا در مرورگرم ببینم که عکس مربوط به کدام قسمت است مرورگرم نشان نداد....یعنی با پسوندgifرا نشان نمیدهد خواهش میکنم کمکم کنید....من هر روز ایمیلمو چک میکنم....ممنون میشم موضوع ایمیل رو (درباره قالب وبلاگ) بزنید....با سپاس فراوان از شما دوست عزیز....سرور من بلاگفاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد